hey hey hey,,

Saturday, September 22, 2012

my life its too complicated laa

Knape ngn aku ni..sejak2 ni nk emo+sensitif..tah laa..mybe aku depress or stress with some people yg suke sgt sakitkan ati aku secare sengaja or x..aku dh cukup pnt ngn life aku yg terlalu complicated sgt..di hati ini hanya tuhan saja yg tau..tired for everything..sometimes I'm fell empty+lonely..tp aku sorokkn..xnk bg org tau..sbb bg aku..biar aku pendam+tgg sorg2..xnk sshkn org..kelak akan mengungkit lak..serik betol..pengalaman hidup 9thn lps..cukup mgajar aku apa itu kehidupan+percintaan+kwn+..yaa..terlalu rumit utk aku ungkapkan..hanya dalam sebuah diari hitam merungkai segla2nya..cukup pnt ngn sume ni..kdg2 rase give up..tp aku igt pesan org2 tersyg..xnk bg family aku sedih ngn kje bodo aku..aishh..xde org nk phm life aku..phm pon hanya luaran..dalaman..tuhan je laa tau..aku xsuke pakse org..xikhlas namenye..ok stop..xmo pk2 lg..nk balek kjee nii..ikotkn ati..nk je aku kje ari2..hlg masalah aku..kepala sakit penuh dgn beban+prob..mybe tuhan nk duga aku..tataaa

No comments:

Post a Comment