hey hey hey,,

Sunday, September 16, 2012

tentang aku

#aku xsuke lau org nk moody n nk mara aku xtentu pasal dgn tibe2.. #aku xsuke lau aku ckp elok2..tanye elok2..dye jawab cm tiang eletrik dpn umh aku.. #aku xsuke tggu org berjam2..wat aku hot temper cm tempe goreng..jgn tanye knape lau aku berangen.. #aku xsuke org banding2 kn aku ngn org len..ko syg aku ko kne laa terime aku seadanya..I am what I am.. #aku xsuke lau org tuu dh tglkan aku dlm mase lme(cm g jalan ke,ade aktiviti ke,)aku tguu je dye..last2 dye balek..bkn nk call aku ke ape..teros tido..dye xtau ke aku rindu kat dye..pastu msg ngn aku cm tiang..sng ctr cm nk xnk je..kite bls byk2..dye bls 1 ketol cm taik bulat..wat hot betol.. #aku paling benci org xjujur..dpn aku puji aku lambung2..then blkg aku..phm2 je la.. #aku ni jenis xsuke nk mek tau hal org n kaki stalker.. #aku xsuke org call aku xkne tmpt n xkne mase.. #aku benci lau org pentingkan diri sendiri..susah br nk cari aku..cm sundalan aku rase.. #aku ni jeles jgk..tp jenis jeles xnmpk..jeles kalis2..lau aku xde mood nk ckp..phm2 suda.. #xsuke kne kontrol..sape kontrol aku..mmg kne laa ngn aku..aku tibai balek..(Ye2 je aku nii..bf ckp leklok..cair aku..bhahaha) #ape yg penting..aku syg buah hati penggarang jantung n penawar rindu aku..nk tau sape?(Sibok laa nk tau..kepoh ek?hahaha) #tu je nk taip..

No comments:

Post a Comment