hey hey hey,,

Monday, September 17, 2012

New quote la konon ? (entri pendek penuh makna)

New quote la konon ? (entri pendek penuh makna) PRACTICE MAKES PERFECT , BUT NOBODY PERFECT.SO WHY PRACTICE ? ayat 100% power. Nasib baik yang bagitahu aku itu seorang kanak kanak yang masih mencari benda baru. Ok bukan kanak kanak la. Remaja. Aku punya google banyak kali jawapan untuk soalan HOT-BERAPI-YANG-BERTUBI-TUBI ni. Ramai budak budak MySpace , Fesbuk , Tagged , Friendster buat ayat ni dekat status. kadang aku naik pening la jugak kan. Mana taknya aku marah , memang la setiap orang buat kesilapan .. tapi kita boleh perbetul dengan cara PRACTICE . Faham tak? ( angguk lekaih , kalau tak korang kena sembelit 1 minggu.muahaha ) ......... ....... ..... ... .. . . . . . . . . . . . . oh baru aku dapat jawapan '' IF WE DON'T PRACTICE , THEN WE DON'T HAVE ANY SKILLS AT ALL , '' dipetik dari Ayahanda wak misran bin sanusi. secara kesimpulannya , jangan nak perasan suka suka hati buat quotes sendiri except kalau ianya betul betul ayat meaningful. Sebab apa? nanti orang orang lain terpengaruh dengan kata kata tak betul itu.

No comments:

Post a Comment